1С бағдарлама өнімдері бойынша тұрақты курстар. Оқытуды бухгалтерлік және салық есебі жөніндегі маман
Айгуль Нұрлыбаева
жүргізеді
SMART TECHNOLOGY SERVICЕ ОРТАЛЫҒЫНДА ОҚЫТЫЛҒАН ОҚУШЫЛАР САНЫ
практика мен оқыту тәжірибесі
ұлттық компаниялармен және министрліктермен жұмыс
Егер сіз шот қысқартылған бойынша немесе патент бойынша ЖК болсаңыз, онда айына бір рет тексеру керек. Егер сіз жалпыға белгіленген режимдегі ЖШС бухгалтері немесе АҚ болсаңыз, онда аптасына бір рет тексеріңіз.
Қанша АЕК, қанша АЖК екенін көрсетіп, өз басшылығыңыздың телефоны, тұрақты жұмыс істейтін банк менеджерінің телефонын,сондай-ақ соңғы уақытта кеңес алған салық мамандарының телефондарын жазуға болады, бұл уақытыңызды айтарлықтай үнемдейді.
біздің Қазақстан желісінде pk.uchet.kz немесе kompra.kz сайттар арқылы жасауға болады, онда сіз дәлелділігі мен сенімділігіне контрагентті тексере аласыз.Бәрін тексеру міндетті емес, бірақ, егер ірі сома болса, мысалы 10 млн. астам болса, онда біздің сізге кеңесіміз алдын-ала міндетті түрде тексер
онда 910 нысанын есептеуге болады. Егер 1С бағдарлама белгіленбесе, онда сіз қосымша өзіңіз үшін осындай калькулятор сайттарда жалақыны есептей аласыз.
мұрағаттаңыз және оны мүмкіндігінше құпия сөзге қойыңыз. Серверіңізге немесе компьютеріңізге қандай жағдай болмасын сізде әрқашан жүктелген база болады.
⠀
Иә. Егер кәсіпкер өз қызметін тоқтата тұруды шешсе, нөлдік есеп беру керек. Декларация барлық ережелерге сәйкес және уақытында тапсырылуы керек. Егер бұл тармақтар сақталмаса, сіздің шотыңызға ЖК бұғаттап, айыппұл салуы мүмкін.
Кеңес беру желісі-бұл 1С компаниясының сервисі.
1С компаниясының мамандары бағдарламамен жұмыс істеуге кеңес береді және жедел көмек көрсетеді.
Сіз тәулік бойы кеңес беру желісіне жүгіне аласыз.Жұмыс уақыты сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін Нұрсұлтан уақыты бойынша, бұл уақытта өтінімдермен жұмыс жүргізіледі.
Деректерді мұрағаттау-бұл айтарлықтай ақпараттық шығындарсыз деректер сақталатын құжаттардың көлемін азайту.
Мұрағаттауды келесі жағдайларда жүргізеді:
ең құнды файлдардың сақтық көшірмесін жасау қажет болған кезде;
дискідегі орынды қашан босату керек;
файлдарды E-mail арқылы жіберу қажет болған кезде.
Мұрағаттық файл-бұл сығылған түрде бір файлға орналастырылған файлдардың жиынтығы, қажет болған жағдайда құжаттың түпнұсқасын алуға болады. Мұрағаттық құжатқа қол қойылды, бұл мұрағатта қандай деректер бар екенін анықтауға мүмкіндік береді.
Мұрағатталған құжаттардың кез-келгенінің сығылу дәрежесі бар.
Әдетте сығылу дәрежесінің келесі реттілігі бар:
1 Қысусыз. Деректерді бастапқы форматта көшіру.
2 Жылдам.
3 Жылдам (аз тығыз, бірақ жоғары қысу жылдамдығымен).
4 Кәдімгі.
5 Жақсы.
6 Максималды (баяу, бірақ максималды қысу).
7 Форматтағы графикалық файлдар .bmp, MS Office құжаттары және Веб-беттер ең жақсы мұрағатталған.
Экономика мен заңнамадағы өзгерістер үнемі болып тұрады, кәсіпорындар мен ұйымдар оларды ескеруі керек. Сондықтан базаны үнемі жаңартып отыру қажет. Ірі кәсіпорындар мен компанияларға бұл қажет, өйткені дұрыс емес есеп беру ауқымы айтарлықтай болуы мүмкін. Ірі ұйымда менеджментті жүргізудегі маңызды тармақ кәсіби техникалық қолдау және базаны уақтылы жаңарту болып табылады
Үнемі жаңа мүмкіндіктер пайда болады:
Сондықтан 1С конфигурацияларын үнемі жаңартып отыру, ақпараттық базаны жаңарту, 1С бағдарламасының өзін жақсарту және, әрине, есеп беру нысандарын жаңарту қажет.
1С жаңартудың бірнеше түрі бар. 1С регламенттік есептерін жаңарту-ең қарапайым және танымал түрі. Оны үнемі жасау керек. “1С” компаниясы жаңартуларды ұсынады және оларды орнату қиын емес.
Конфигурацияларды жаңарту-бұл өте ауыр процесс, егер Сіз дұрыс жұмыс жасамасаңыз, кейбір деректерді жоғалтуыңыз мүмкін.
Көбінесе, есептілікті жаңарту конфигурацияны жаңарту кезінде орын алады.
Есептілік нысандарын жаңарту заңнамаға сәйкес келеді. Порталда есептерді тапсырар алдында жиі жаңартулар пайда болады. Содан кейін сіз тез арада тапсыруға есеп дайындап, жаңартуды жүргізуіңіз керек. Мұны үнемі жіберіп алмастан жасаған дұрыс.
Жаңартудың ең қиын және маңызды процесі-жаңа платформаға көшу. Оның арқасында ақпараттық жүйенің дамуының жаңа деңгейі пайда болуы мүмкін.
Жаңарту конфигурациялары жасалуы керек:
Егер ұйым 1С есептерін уақытында және үнемі жаңартып отырса, онда ол салық инспекциясында қателіктер болмайтынына және оларға айыппұл салынбайтынына сенімді бола алады. Себебі, өткізіп алу немесе кеш жаңарту салдарынан есептілікті уақытында тапсыруға уақыт жоқ.
Жаңартуды бастамас бұрын, қандай өзгерістер болғанын біліп, дайындалу керек. Әр шешім үшін жаңарту ұзақтығы әр түрлі болады.
Егер сіз конфигурацияны ұзақ уақыт жаңартпасаңыз, жаңарту кезінде қиындықтар туындауы мүмкін. Себебі есеп беруді қалыптастыратын механизм қатты өзгеруі мүмкін. Егер бұған жол берілсе, алдымен 1С жаңартуды жүргізу керек, содан кейін есептілікті жаңарту қажет.
Өте күрделі процесс-бұл атиптік конфигурацияны жаңарту, сондықтан оны өзіңіз жасау ұсынылмайды, оны сапалы түрде жасайтын мамандарға тапсырған дұрыс.
Заңнамадағы өзгерістер бухгалтерлік-бағдарламалық қамтамасыз етуде болып жатқан процестерге әсер етеді. Компанияның тиімді және тұрақты жұмыс істеуі үшін 1С конфигурацияларын үнемі жаңартып отыру керек.
Бұл Қазақстан Республикасының ҚМ СК ақпараттық жүйесі, салық есептілігі нысандарын электронды түрде беруге және дайындауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету-салық есептілігі нысандарын жасау процесін автоматтандыру үшін қолданылады.
СТ клиенті келесі негізгі функцияларды орындайды:
– СЕН-ді серверге электронды түрде дайындау және жіберу;
– СЕН іздеу (жергілікті және серверде сақталады)
– СЕН қолмен толтыру
– СЕН толтырудың дұрыстығын тексеру
– СЕН ді XML форматында сақтау
– СЕН басып шығару
– СЕН-ді XML форматындағы файлдан импорттау
– Салық есептілігін ұсыну туралы хабарламаларды қарау;
– Хабарламаны іздеу (жергілікті және серверде сақталған)
– Хабарламаларды Басып Шығару
– Хабарламаны XML форматында сақтау
– Қолданба каталогтарын қарау;
– Салық төлеушінің кілтін басқару;
– Салық Кодексін Қарау;
– Анықтаманы Қарау.
Бизнес-процестерді автоматтандыру-бұл автоматтандыру сервистеріне ұзақ және күрделі міндеттерді көшіру. Осының арқасында компанияның істерін адамдардың қатысуынсыз автоматты түрде жүргізуге болады. Бұл ретте, үнемдеу уақыт және ресурстар арқылы компанияның қателерді болдырмайды.
Бизнес-процестерді автоматтандыру, ол не үшін қажет?
Егер сіз өзіңіздің бизнесіңізді масштабтағыңыз келсе, онда автоматтандыру қажет.
Жұмыс көлемі артып, компания өсіп келе жатқанда. 2000 құжатқа қол қойып, 200-ге қол қою-бұл мүлдем басқа нәрсе. Компаниядағы басқа функциялармен бірдей.
Автоматтандыру кез-келген компанияға пайдалы болады:
Пайданы ұлғайту. Бизнес-процестерді автоматтандыру аз қызметкерлерге көп клиенттерге қызмет көрсетуге мүмкіндік береді. Күнделікті тапсырмалар автоматты түрде орындалғанда, адамның қатысуы сирек кездеседі. Компанияның шығындарына қызметкерлердің шығындары әсер етеді, сондықтан егер бұл шығындар азайтылса, онда пайда өсе бастайды. Жалақы бюджеті аз қызметкерлер мен олардың жалақысы арасында бөлінуі мүмкін, сәйкесінше одан да көп болуы мүмкін.
Жұмыстың дәлдігі мен тиімділігін арттыру. Қателіктер жіберуге болмайтын процестер бар. Мысалы, желіде жұмыс істеу кезінде жеткізуді рәсімдеу. Егер менеджер жеке тапсырыс қабылдайтын болса, оған көп уақыт кетеді, ал егер клиент оны онлайн режимінде жасай алса, көп уақыт сақталады.
Мұндай әдістермен адам факторы алынып тасталады.
Жұмыс процестерін жақсарту. Қымбат немесе көп уақытты қажет ететін міндеттер бар. Мысалы, клиенттерге хабарлама жіберу қажет болған кезде бірнеше күн кетуі мүмкін. Деген бұл іс болады Автоматты таратумен, не обзвоном Робот. Автоматтандыру компанияның жұмысын айтарлықтай жеңілдетеді және басқа бағыттарға ақша салуға мүмкіндік береді.
Барлық қажетті ақпаратты қалай сақтауға және ештеңені ұмытпауға болады?
Кез келген жерде кез келген ауа райында кеңседен тыс шұғыл операцияларды қалай орындау керек?
⠀Сізге барлық кәсіпкерлерге қажет пайдалы қосымшалар көмектеседі.
⠀– ЖК күнтізбе- өзіңізге қарай баптаңыз, және сенімді болыңыз, есептер мен салықтарды төлеу туралы сіз умытпайтындай
– Business Whatsapp-профильде сізді оңай табуға болатын ақпаратты көрсетіңіз. Өнімдермен дайын альбомдар жасаңыз және әлеуетті клиенттерге жіберіңіз, байланысыңыз, ақпарат алмасыңыз және клиенттердің сұрауларына тез жауап беріңіз.
– Масштабтау кездесулері немесе Skype-сіз елде немесе қалада болмасаңыз да, серіктеспен келіссөздер жүргізіңіз. Сенімді, ыңғайлы, қарапайым.
– Беттер-жолда мәтінді өңдеңіз. Есептерді жасаңыз, КП жасаңыз және мәтіндерді өңдеңіз.
– Scanner App-қажетті файлдарды pdf форматында жіберу арқылы кез-келген жерде және кез-келген жерде сканерлеңіз.
⠀
IOS және Android пайдаланушылары үшін көптеген пайдалы қосымшалар бар. Сіздің қажеттіліктеріңізге және сұрауларыңызға арналған бағдарламаларды таңдаңыз, пайдаланушылардың пікірлерін қараңыз.
Ал біз сізге кәсіпорындағы жұмыс процестерін автоматтандыру үшін лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынамыз, олар еңбек шығындарын едәуір қысқартады және тиімділік пен дәлдікті арттырады.
СТ клиенті келесі негізгі функцияларды орындайды:
– СЕН-ді серверге электронды түрде дайындау және жіберу;
– СЕН іздеу (жергілікті және серверде сақталады)
– СЕН қолмен толтыру
– СЕН толтырудың дұрыстығын тексеру
– СЕН-ді XML форматында сақтау
– СЕН басып шығару
– СЕН-ді XML форматындағы файлдан импорттау
– Салық есептілігін ұсыну туралы хабарламаларды қарау;
– Хабарламаны іздеу (жергілікті және серверде сақталған)
– Хабарламаларды Басып Шығару
– Хабарламаны XML форматында сақтау
– Қолданба каталогтарын қарау;
– Салық төлеушінің кілтін басқару;
– Салық Кодексін Қарау;
– Анықтаманы Қарау